بانکهای طرف قرار داد با اقساطی نت و شرکت رهاورد کالا

  بانک های : رفاه کارگران - بانک آینده  - بانک مهر ایران - بانک های ملی و تجارت

 شرایط تشکیل پرونده ، نام طرح ، سقف وام  و تعداد اقساط هر یک از بانکهای طرف قرار داد  :

بانک رفاه کارگران :

( مخصوص بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تمامی افرادی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت مینمایند ) : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

رفاه کالا

150میلیون تومان  

 36 ماهه  

مصوب

کلیه بازنشستگان محترم تامین اجتماعی و افرادی که از بانک رفاه حقوق دریافت میکنند میتوانند برای خرید تا مبلغ 50 میلیون تومان بدون ضامن و از طریق این سایت و یا مراجعه به یکی از نمایندگان فروش ما در سراسر کشور و اخذ پیش فاکتور بانک رفاه اقدام و با مراجعه  به شعبه ای که از آنجا حقوق میگرند اقدام و پس از تشکیل پرونده رفاه کالا  برای دریافت کالای خود  به یکی از  نمایندگی شرکت رهاورد کالا در سراسر کشور مراجعه نمایند.

بانک تجارت :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کالا نو (  باجت ) 

100 میلیون تومان  

 24  ماهه  

نرخ مصوب

کاربران دارای رتبه های اعتباری A  و B  میتوانند برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک تجارت ، با نصب اپلیکیشن باجت تمامی مراحل ثبت نام تا درخواست و خرید اقساطی کالا را به صورت آنلاین انجام و با انتخاب طرح یوروپلاس  در اپلیکیشن باجت خرید خود را بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن  نهایی فرمایند.

ضمنا افراد دارای رتبه های کمتر یا بدون رتبه نیز میتوانند با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و درخواست تشکیل پرونده طرح کالا نو نسبت به دریافت اعتبار و خرید از سایت اقساطی نت اقدام نمایند .

بانک ملی :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کارت های اعتباری مدیریت شده

 ( کلوزلوپ )

200 میلیون تومان  

 36  ماهه  

نرخ مصوب

برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک ملی  ، با مراجعه به سایت اینترنتی و یا  یکی از نمایندگی های ما در سراسر کشور  و دریافت پیش فاکتور اقدام و  با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده طرح کارت های اعتباری مدیریت شده ( کلوز لوپ ) اقدام  و برای دریافت کالای اقساطی خود با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید .

بانک آینده :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

طرح طراوت

100 میلیون تومان  

12 ، 24 و 36  ماهه  

نرخ مصوب

برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک آینده ، با مراجعه به سایت اینترنتی و یا  یکی از نمایندگی های ما در سراسر کشور  و دریافت پیش فاکتور اقدام و  با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده  در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده طرح طراوت   اقدام  و برای دریافت کالای اقساطی خود با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید .

تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir) ، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیون‌ریال تا 1000 (یک میلیارد) ریال ، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از  شرکت رهاورد کالا ، نسبت به خرید کالا ی موردنظر خود، اقدام کنند.

 

بانک قرض الحسنه مهر ایران : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کالا کارت

150 میلیون تومان  

6 تا 24  ماهه  

4 درصد 

کلیه شاغلین رسمی دولت میتوانند برای تشکیل پرونده کالا کارت در بانک مهر بدون ضامن و دیگر هموطنان با ارائه ضامن معتبر نسبت به دریافت کالا کارت از بانک مهر ایران اقدام  و بعد از دریافت کالا کارت و خرید کالای اقساطی تا 24 ماهه از رهاورد کالا با کارشناسان فروش شرکت ارتباط حاصل نمایند 

نام طرح کالا  کارت ،  وام بانک مهر ایران  بصورت قرض الحسنه  با کارمزد قرض الحسنه ۴ درصد سالیانه و اقساط تا 24ماهه  میباشد و  سقف  وام تا 150 میلیون تومان  میباشد .

برای دریافت تسهیلات کالا کارت با اقساط  6 الی 24 ماهه لازم است قبلا با کارشناسان فروش اعتباری شرکت هماهنگی لازم انجام گردد.

بانک سپه : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

 داریک

بر اساس اعتبار ماهانه مشتری

18ماهه  

مصوب

برای خرید اقساطی کالا با استفاده از تسهیلات طرح داریک مشتریان سازمانهایی که طرف قرار داد داریک هستند میتوانند با مراجعه به  سایت اینترنتی و یا یکی از نمایندگان فروش ما در سراسر کشور نسبت به انجام تراکنش داریک اقدام و  برای اخذ کالای خود به همان نمایندگی فروش مراجعه نمائید .

 

در صورت هرگونه سوال با شماره  021-62999393 داخلی 129 تماس حاصل فرمائید .

0 نظر

ثبت نظر