سوالات متداول کاربران

کاربران محترم سایت اقساطی نت ، در این صفحه سعی داریم اغلب سوالات متداول کاربران را مطرح کنیم تا پاسخ سوالات احتمالی شما را داده باشیم .

انواع طرح های فروش اقساطی شما چیست و سقف اعتبار و اقساط به چه صورت هست ؟

شرایط تشکیل پرونده ، نام طرح ، سقف وام  و تعداد اقساط هر یک از بانکهای طرف قرار داد ما به شرح ذیل میباشد  :

بانک رفاه کارگران :

( مخصوص بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تمامی افرادی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت مینمایند ) : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

رفاه کالا

150 میلیون تومان  

 36 ماهه  

مصوب

کلیه بازنشستگان محترم تامین اجتماعی و افرادی که از بانک رفاه حقوق دریافت میکنند میتوانند برای خرید تا مبلغ 50 میلیون تومان بدون ضامن  از طریق این سایت  و اخذ پیش فاکتور بانک رفاه اقدام و با مراجعه  به شعبه ای که از آنجا حقوق میگرند اقدام و پس از تشکیل پرونده رفاه کالا   برای دریافت کالای خود از طریق ما  اقدام نمایند.

 

طرح بتا بانک رفاه  :

( مخصوص بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تمامی افرادی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت مینمایند ) : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ 

بتا

70 میلیون تومان  

 18 ماهه  

مصوب

کلیه بازنشستگان محترم تامین اجتماعی و و مستمری بگیران که دارای اعتبار خرید مناسب در سامانه بتا میباشند میتوانند برای خرید تا مبلغ 70 میلیون تومان بدون ضامن و تا اقساط 18 ماه از طریق این سایت ، نسبت به خرید آنلاین  کالا اقدام نمایند .

بانک تجارت :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کالا نو (  باجت ) 

120 میلیون تومان  

 24  ماهه  

نرخ مصوب

کاربران دارای رتبه های اعتباری A  و B  میتوانند برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک تجارت ، با نصب اپلیکیشن باجت تمامی مراحل ثبت نام تا درخواست و خرید اقساطی کالا را به صورت آنلاین انجام و با انتخاب طرح یوروپلاس  در اپلیکیشن باجت خرید خود را بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن  نهایی فرمایند.

ضمنا افراد دارای رتبه های کمتر یا بدون رتبه نیز میتوانند با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و درخواست تشکیل پرونده طرح کالا نو نسبت به دریافت اعتبار و خرید از سایت اقساطی نت اقدام نمایند .

بانک ملی :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کارت های اعتباری مدیریت شده

 ( کلوزلوپ )

200 میلیون تومان  

 36  ماهه  

نرخ مصوب

برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک ملی  ، با مراجعه به سایت اینترنتی اقساطی نت و دریافت پیش فاکتور اقدام و  با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده طرح کارت های اعتباری مدیریت شده ( کلوز لوپ ) اقدام  و برای دریافت کالای اقساطی خود با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید .

بانک آینده :

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

طرح طراوت

100 میلیون تومان  

12 ، 24 و 36  ماهه  

نرخ مصوب

برای خرید کالای اقساطی از شرکت رهاورد کالا با استفاده از تسهیلات بانک آینده ، با مراجعه به سایت اینترنتی اقساطی نت  و دریافت پیش فاکتور اقدام و  با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده  در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده طرح طراوت   اقدام  و برای دریافت کالای اقساطی خود با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمائید .

تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده و هم‌چنین سایر هم‌وطنانی که هم‌اکنون مشتری بانک نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir) ، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین 200 (دویست) میلیون‌ریال تا 1000 (یک میلیارد) ریال ، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از  شرکت رهاورد کالا ، نسبت به خرید کالا ی موردنظر خود، اقدام کنند.

 

بانک قرض الحسنه مهر ایران : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ سالانه  وام

کالا کارت

150 میلیون تومان  

6 تا 24  ماهه  

4 درصد 

کلیه شاغلین رسمی دولت میتوانند برای تشکیل پرونده کالا کارت در بانک مهر بدون ضامن و دیگر هموطنان با ارائه ضامن معتبر نسبت به دریافت کالا کارت از بانک مهر ایران اقدام  و بعد از دریافت کالا کارت و خرید کالای اقساطی تا 18 ماهه از رهاورد کالا با کارشناسان فروش شرکت ارتباط حاصل نمایند 

نام طرح کالا  کارت ،  وام بانک مهر ایران  بصورت قرض الحسنه  با کارمزد قرض الحسنه ۴ درصد سالیانه و اقساط تا  24ماهه  میباشد و  سقف  وام تا 150 میلیون تومان  میباشد .

برای دریافت تسهیلات کالا کارت با اقساط  6 الی 24 ماهه لازم است قبلا با کارشناسان فروش اعتباری شرکت هماهنگی لازم انجام گردد.

طرح خرید اقساطی با چک صیادی : 

نام طرح

سقف تسهیلات

تعداد اقساط

نرخ  ماهانه 

خرید اقساطی با چک صیادی

60 میلیون تومان  

تا 12 ماهه  

2 درصد 

کلیه افرادی که دارای چک صیادی بنفش رنگ بوده و در استعلام بانک مرکزی فاقد چک برگشتی و معوقه بانکی میباشند و دارای رتبه اعتباری بالای 580 میباشند  میتوانند نسبت به خرید اقساطی 12 ماهه و تا سقف 60 میلیون تومان حتی به صورت غیر حضوری  اقدام نمایند .

آیا  میتونیم بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن  محصولات شما رو به صورت اقساطی خریداری کنیم ؟

بله مشتریانی که دارای رتبه های اعتباری A  و B  باشند میتوانند تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک نسبت به خرید اقساطی در " طرح باجت "    سایت اقساطی نت اقدام فرمایند .

آیا طرحی دارید که بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بتونن بدون ضامن  خرید اقساطی رو انجام بدن ؟ 

بله بازنشستگان و مستمری بگیران محترم سازمان تامین اجتماعی که دارای اعتبار خرید میباشند   میتوانند در  " سامانه  بتا " بانک رفاه نسبت به انتخاب نام پذیرنده " رهاورد کالا ایزدی "  اقدام و تمامی مراحل خرید اقساطی را بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن انجام دهند .

آیا فردی که فقط دارای دسته چک هست میتواند بدون ضامن  نسبت به خرید اقساطی با چک از شما اقدام کند ؟ 

بله افراد دارای " دسته چک صیادی " که فاقد چک برگشتی در استعلام از بانک مرکزی و دارای رتبه اعتباری بالای 580 باشند میتوانند نسبت به خرید اقساطی تا سقف 60 میلیون تومان و تا اقساط 12 ماهه با چک صیادی محصولات ما را براحتی خریداری نمایند .

من دارای کالا کارت بانک مهر هستم و قبلا مراحل اخذ کالا کارت را در بانک مهر انجام دادم ، آیا میتونم به صورت آنلاین از سایت خرید اقساطی انجام بدم ؟

بله با انتخاب محصولات مورد نیاز خود از سایت اقساطی نت و بردن کالا در سبد خرید سایت و انتخاب طرح کالا کارت بانک مهر میتوانید از لینک ذیل و با داشتن کد ترمینال   ۱۱۰۰۲۵۴۹    و کد شناسه ملی شرکت ما :  10103319023  نسبت به پرداخت آنلاین وجه کالا کارت خود اقدام نمائید . 

https://kalayeiranipg.qmb.ir/pg/merchantPay.xhtml

هزینه حمل کالا به شهرستانها چه مبلغیست ؟

هزینه ارسال کالا به تهران و تمامی شهرستانها و تا شهر های نزدیک روستای کاربران رایگان میباشد .

درصورت داشتن هر سوال دیگر یا با شماره تماس 02162999393 شرکت رهاورد کالا داخلی 129 تماس حاصل فرمائید و یا از طریق فرم تماس با ما سوالات خود را مطرح فرمائید . 

 

0 نظر

ثبت نظر