خرید اقساطی انواع لوازم خانگی با اعتبار باجت ( طرح کالانو ) بانک تجارت

با اعتبار باجت خود از رهاورد کالا خرید اقساطی خود را انجام دهید

  قرار داد شرکت رهاورد کالا ایزدی  با بانک تجارت در طرح باجت بعنوان  " طرح یوروپلاس " منعقد گردید .

کاربران محترم میتوانند  در صورت داشتن اعتبار طرح یوروپلاس باجت بانک تجارت نسبت به انتخاب کالا از محصولات موجود در سایت رهاورد کالا   اقدام و بعد از بردن محصول در سبد خرید خود نسبت  به پرداخت اینترنتی با انتخاب درگاه باجت ،  خرید کالای مورد نظر خود را انجام دهند .

سقف خرید اقساطی با طرح باجت تا 120 میلیون تومان و با اقساط بدون پیش پرداخت 24 ماهه انجام میگردد.

ضمنا کاربرانی که تا کنون  در طرح باجت عضو نیستند هم میتوانند مطابق راهنمای ذیل نسبت به دانلود اپلیکیشن باجت از مارکت  های مختلف یا سایت بانک تجارت اقدام و با ثبت نام خود در این طرح و طی کردن مراحل اعتبار سنجی آنلاین ،  نسبت به اخذ اعتبار باجت  و انتخاب " طرح یوروپلاس " شرکت رهاورد کالا  از بین پذیرنده های موجود اقدام و خرید اقساطی خود را تگمیل نمایند .

دارندگان رتبه های A  و B میتوانند با نصب اپلیکیشن باجت تمامی مراحل ثبت نام تا خرید کالا در طرح یوروپلاس را به صورت آنلاین ،  بدون ضامن و بدون مراجعه به بانک انجام دهند .

و افرادی که رتبه های پایین تر و بدون رتبه هستند و یا افرادی که دارای رتبه A  و B هستند ولی به هر دلیلی نمیتوانند با اپلیکیشن باجت مراحل ثبت نام و درخواست را انجام دهند ، میتوانند با مراجعه به یکی از شعب  بانک تجارت  نسبت به تشکیل پرونده طرح کالا نو ( باجت ) نیز اقدام نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال در این خصوص میتوانید با شماره 62999393-021 داخلی 129 تماس حاصل فرمائید .

0 نظر

ثبت نظر